Mzungu byeeee

21 januari 2019 - Entebbe International Airport, Oeganda

Daar zitten we dan, op Entebbe Airport. De afgelopen week was een klein beetje sad, want we willen echt nog niet weg! We hebben iedereen gedag gezegd (of eigenlijk tot ziens, want we komen zeker een keer terug)! Onze week stond dus in het teken van gedag zeggen.

Op woensdagavond hebben we al onze vrienden uit Mbale uitgenodigd voor een afscheidsdiner en dat was meer dan geslaagd! Met twee lange tafels, wat stoelen van de buren, veel rijst, veel saus en 15 mensen was het een gezellige boel.

Omdat Juma en Kirsten naar Jinja zijn verhuisd zijn we daar geweest van vrijdag tot zaterdag. Na ook hen gedag te hebben gezegd, reisden we af naar Kampala.

Kampala is te beschrijven als: wat-een-CHAOS!!!! Twee dagen daar is meeeeeer dan zat, maar het was wel erg leuk om Ashley en Laura weer te zien. En zelfs in deze twee korte dagen hebben we weer nieuwe mensen ontmoet!

Nu zitten we op de grond op een ini mini vliegveld een beetje g-nuts te eten. Grappig feitje: onze vlucht (die gaat over 4,5 uur) staat nu al op het enige scherm 😂.

Tot heel snel allemaal!

Liefs,

De mzungu’s

Ps. Vluchtnummer: KL0537

1. Anja:
    21 januari 2019
    Jeetje zit het er alweer op meiden! Wat een ervaring rijker! Wens jullie een goede vlucht! Enne doe een trui aan, het gaat sneeuwen morgen 😁
  2. Bep van Arkel:
    21 januari 2019
    Goede thuisreis, en bereid je maar voor op vrieskou. Dat wordt bibberen! En schaatsen! Bedankt voor jullie mooie verhalen. 😘