Wow! De eerste maand is voorbij gevlogen

12 november 2018 - Mbale, Oeganda

Als je ons zou vertellen dat we twee weken geleden gearriveerd zijn, zouden we je zo geloven! De dagen vliegen voorbij, maar dat is goed nieuws! Time flies when...

Afgelopen week zijn we tot veel (nieuwe) inzichten gekomen. De school kent ons “nog maar” een maand, maar ze zijn het erover eens dat Merle een klein beetje normaal is en heel erg mega crazy. Merle snapt er niks van, we leren de kinderen alleen maar het liedje kedeng kedeng en de kabouterdans 🤣😜. Nadat Nienke mee deed, is zij ook toegewezen tot de crazy groep 😢😂.

Daarnaast is wel 30x aan ons gevraagd of wij toevallig zussen of zelfs tweeling zijn! Dan kijken wij hen aan, wat zeg je?! We zijn alleen vriendinnen! Maarja, wij denken ook dat iedereen hier familie is 😂. Ze lijken zoveel op elkaar!

Behalve de 30x zussen vraag, zijn we ook al ten huwelijk gevraagd. Geen zorgen, ze stonken en waren zeker niet jonger dan 40 😂. Wij kijken elkaar elke keer maar weer lachend aan, lachen knikken en doorlopen 😝.

Afgelopen weekend zijn we bij een Schot wezen eten met zn allen, wederom veel gelachen! En het winnende team (wij natuurlijk) hebben het spel 3 van de 3 keer gewonnen 😏😏😏.

Om de quote van de week door te zetten is wat achtergrond informatie nodig. Tijdens dat Merle aan het lesgeven was, was Nienke aan het kletsen met Peace (een van de leraressen). Peace vroeg aan Nienke wie haar had gecreëerd, waarop Nienke antwoorde “my parents”. Het is jammer dat jullie er niet bij waren, maar de uitdrukking van Peace was onbeschrijfelijk! Dat was natuurlijk ECHT niet het goede antwoord. Daarna volgde een preek voor Nienke (lucky Merle) dat God mensen creeert, niet de ouders (de preek duurde erg lang volgens Nienke 😂😂). Dus voortaan weet Nienke wat ze moet antwoorden om de preek te ontlopen 😝.

Liefs van ons!

Mary (mother of Jezus) & Nigga

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Nic:
    😂 lol
  2. Anja:
    12 november 2018
    😂😂😂 nog veel plezier meiden!
  3. Karin:
    Haha......en vooral DOORLOPEN, na de " jeweetwelvraag" en genieten twins
  4. Madita:
    14 november 2018
    hee, zijn jullie eigenlijk zussen? of zelfs een tweeling?
    hahaha echt grappig!
  5. Wil arnts:
    15 november 2018
    Wat een mopjes verwen ze maar goed leer hun ook sinterklaas liedjes en het liedje hallo allemaalleuk dat jullie plezier hebben maar kijk uit maar jullie zijn verstandig liefs van ons Theo Wil 😘👍🐒🐶😎😆
  6. Leukste schoonbroer:
    17 november 2018
    Blijft leuk jullie verhalen!!